Όροι και προϋποθέσεις χρήσης και πωλήσεων

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας ή την Πολιτική Επιστροφών μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω συνομιλίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].

Διεύθυνση των γραφείων μας:

Cited BV
Louizalaan 367
1050 Brussels
Belgium

Phone: +32 483 02 46 42
E-mail: [email protected]

Εγγραφή εταιρείας & ΦΠΑ: BE0896 938 016

Όροι και προϋποθέσεις για τη χρήση και τις πωλήσεις στη διεύθυνση www.carpetstorelx.gr

Διεύθυνση επιστροφής:

Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις οδηγίες επιστροφής ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω συνομιλίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη σωστή διεύθυνση επιστροφής που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την επιστροφή των αγορών σε περίπτωση που προτιμάτε να οργανώσετε τη δική σας υπηρεσία ταχυμεταφορών αντί να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία επιστροφής μας.

1 – Ηλεκτρονικό κατάστημα

1.1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις πώλησης ισχύουν για την πώληση χαλιών και αξεσουάρ μέσω του Διαδικτύου από την Cited BV, Avenue Louise 367, 1050 Βρυξέλλες, και/ή από τους συνδεδεμένους συνεργάτες της, εφεξής καλούμενος “προμηθευτής”. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις υπερισχύουν πάντοτε έναντι οποιωνδήποτε άλλων όρων και προϋποθέσεων του πελάτη. Αποκλείονται οι πρόσθετοι όροι του πελάτη, εκτός εάν προηγουμένως έχουν γίνει εγγράφως και ρητά αποδεκτοί από εμάς.

1.2 Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει πιστοποιητικό ασφαλείας SLL. Αυτό σημαίνει ότι συμμορφωνόμαστε με όλες τις νομικές απαιτήσεις σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και των στοιχείων πληρωμής σας. Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς την ασφάλεια των δεδομένων σας και θα αναφέρουμε οποιαδήποτε κατάχρηση στις αρμόδιες αρχές.

1.3. Δεν παρέχουμε ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους. Σε περίπτωση που επιθυμούμε να παρέχουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους, θα ζητάμε πάντα την προηγούμενη συγκατάθεσή σας.

2 – Τιμές

2.1. Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Εάν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας από χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι τιμές θα εμφανίζονται χωρίς ΦΠΑ και η αγορά σας θα πραγματοποιείται χωρίς ΦΠΑ μέσω της σελίδας πληρωμής.
Τυχόν χρεώσεις που πρέπει να καταβληθούν για την αποστολή ενός προϊόντος θα είναι ορατές στο καλάθι αγορών σας μόλις προσθέσετε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σας.

2.2. Όταν μας εξουσιοδοτείτε να χρεώνουμε αυτόματα ένα ποσό από τον αριθμό λογαριασμού σας, υποχρεούστε να μας δώσετε έναν σωστό αριθμό λογαριασμού. Η κατάχρηση ή η απάτη θα τιμωρείται και θα αναφέρεται στις αρμόδιες αρχές. Στις περιπτώσεις αυτές θα γίνεται επίσης αναφορά στις αρμόδιες αρχές.

2.3. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τις τιμές των προϊόντων μας ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, η τιμή που εμφανίζεται μαζί με το προϊόν στον ιστότοπο δεν μπορεί να αλλάξει κατά τη διάρκεια της αγοράς σας. Θα πληρώσετε το ποσό που είναι ορατό μαζί με το προϊόν και το οποίο επίσης σας επιβεβαιώνεται κατά τη στιγμή της ηλεκτρονικής αγοράς σας.

2.4. Εάν αγοράσετε ένα προϊόν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου κατά την οποία δεν ισχύει καμία προωθητική προσφορά, ενδέχεται στη συνέχεια να μην είστε επιλέξιμοι να λάβετε έκπτωση για το ίδιο προϊόν που αγοράσατε νωρίτερα.

3 – Παραγγελίες

3.1. Η σύμβαση συνάπτεται έγκυρα μόλις λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από εμάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την τοποθέτηση παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή όταν λάβετε τη δική μας επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μετά την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος με αίτημα παραγγελίας.

3.2. Ως πελάτης, υποχρεούστε να εκπληρώσετε την υποχρέωσή σας για πληρωμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν δεν πληρώσετε εντός της καθορισμένης περιόδου, θα σας στείλουμε μια υπενθύμιση. Εάν δεν έχετε ακόμη πληρώσει μετά από 14 ημέρες, θα χρεωθείτε με έξοδα. Εάν, μετά από αρκετές υπενθυμίσεις, εξακολουθείτε να μην έχετε καταβάλει το οφειλόμενο ποσό, μια εταιρεία είσπραξης θα αναλάβει την είσπραξη του οφειλόμενου ποσού. Εάν ενεργείτε για λογαριασμό νομικού προσώπου, πρέπει να έχετε εξουσιοδότηση υπογραφής. Εάν δεν είστε εξουσιοδοτημένος να υπογράψετε, η υποχρέωση ισχύει για εσάς ως ιδιώτη.

3.3. Αφού πραγματοποιήσετε την αγορά σας, θα σας στείλουμε γραπτή επιβεβαίωση της αγοράς σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε αυτό θα αναφέρεται το προϊόν που αγοράσατε, το κόστος του και πού μπορείτε να απευθυνθείτε για τυχόν παράπονα και σχόλια.

3.4. Είμαστε υποχρεωμένοι να σας παραδώσουμε το προϊόν ή το αντικείμενο εντός 30 ημερών. Εάν, λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων, το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο εντός αυτής της περιόδου, θα σας ειδοποιήσουμε εγγράφως. Μετά τη λήξη αυτών των 30 ημερών, θα σας επιστρέψουμε την τιμή αγοράς που έχει ήδη καταβληθεί. Το ποσό αυτό δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει το 100% του συνολικού ποσού αγοράς. Ωστόσο, εάν έχετε δηλώσει εκ των προτέρων ότι ένα προϊόν αντικατάστασης είναι επίσης μια επιλογή για εσάς, θα σας προμηθεύσουμε ένα προϊόν αντικατάστασης ή ένα προϊόν που θα ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις απαιτήσεις σας. Φυσικά, μπορείτε να δηλώσετε εκ των προτέρων ότι δεν επιθυμείτε κάτι τέτοιο.

3.5. Η παράδοση των προϊόντων στο εξωτερικό μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από την παράδοση στο Βέλγιο. Τυχόν έξοδα που χρεώνονται για αποστολή σε διεύθυνση στο εξωτερικό θα είναι ορατά σε εσάς όταν προχωρήσετε στην αγορά του προϊόντος.

3.6 Εάν επιθυμείτε να παραγγείλετε περισσότερα από ένα χαλιά, παρακαλούμε να μας συμβουλευτείτε εκ των προτέρων στο [email protected] για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα και να συμφωνήσετε τους κατάλληλους όρους ανταλλαγής και επιστροφής που ενδέχεται να ισχύουν για την παραγγελία σας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε παραγγελίες για περισσότερα από ένα χαλιά χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεών μας.

3.7 Διατηρούμε το δικαίωμα να καθυστερούμε ή να αρνούμαστε παραγγελίες όταν μια συναλλαγή περιέχει ελλιπή δεδομένα ή δεδομένα που δεν μπορούν να επαληθευτούν ή όταν υπάρχει υποψία κατάχρησης ή/και απάτης.

3.8 Εάν δεν είμαστε σε θέση να εξακριβώσουμε εύλογα αυτά τα στοιχεία ή να επιλύσουμε αυτά τα ζητήματα, θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων για την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη στιγμή της αγοράς, μείον τυχόν μη επιστρεπτέα έξοδα πληρωμής που προέκυψαν και χρεώθηκαν από τον επεξεργαστή πληρωμών. Καμία άλλη μορφή επιστροφής ή πίστωσης δεν θα προσφερθεί, ούτε θα γίνει οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων σε οποιαδήποτε κάρτα ή λογαριασμό τρίτου μέρους.

3.9 Προκειμένου να αποτρέψουμε την κατάχρηση και/ή την απάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε τα πιθανώς προκύπτοντα μη επιστρεπτέα τέλη πληρωμής που χρεώνονται από τον επεξεργαστή πληρωμών που χρησιμοποιήθηκε σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας.

4 – Περίοδος προβληματισμού

4.1. Έχετε πάντα μια περίοδο αναστοχασμού 30 ημερών μετά την παράδοση των προϊόντων που αγοράσατε μέσω της ιστοσελίδας μας. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε την αγορά σας, θα πληρώσετε μόνο τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του εν λόγω προϊόντος, εάν επιλέξετε να μην κάνετε χρήση της δωρεάν προσφοράς ανταλλαγής, με την οποία επιλέγετε είτε ένα άλλο ισοδύναμο χαλί από τη σειρά μας είτε το ίδιο μοντέλο σε μικρότερο ή μεγαλύτερο μέγεθος.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, στείλτε το αίτημα επιστροφής στο [email protected] αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.

4.2. Τα προϊόντα που μας επιστρέφονται πρέπει να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση και να έχουν την αρχική τους συσκευασία.

5 – Παράπονα και εγγύηση

5.1. Τα παράπονα σχετικά με τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει πάντα να μας αναφέρονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή συστημένης επιστολής εντός 30 ημερών από την παράδοση. Το προσωπικό μας απαντά συνήθως εντός 24 ωρών από την παραλαβή μιας καταγγελίας.

5.2. Τα παράπονα σχετικά με το ίδιο το προϊόν θα πρέπει επίσης να μας αναφερθούν εγγράφως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σας παρακαλούμε να περιγράψετε το παράπονό σας όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένα. Εάν δεν μπορούμε να χειριστούμε και να επιλύσουμε το παράπονό σας εμείς οι ίδιοι, θα επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή ή τον χονδρέμπορο για λογαριασμό σας και θα μεσολαβήσουμε σε αυτό για εσάς ως μεσάζων.

5.3. Οι καταγγελίες συνήθως διεκπεραιώνονται από εμάς εντός 14 ημερών. Ο χειρισμός μιας καταγγελίας γίνεται πάντα γραπτώς. Προσπαθούμε πάντα να σας παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση και πλήρη ικανοποίηση ανά πάσα στιγμή.

5.4. Η εγγύηση ισχύει για κάθε προϊόν που σας παρέχουμε. Η διάρκεια της εγγύησης αυτής εξαρτάται από το προϊόν και τον κατασκευαστή. Απολαμβάνετε πάντα τους ελάχιστους όρους εγγύησης που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε την ακριβή περίοδο εγγύησης για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Εάν ανακαλύψετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα σε κάποιο από τα προϊόντα μας, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παράδοση.

5.5. Εάν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα εντός της περιόδου εγγύησης που οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να βασιστείτε στις εγγυήσεις που προσφέρει ο κατασκευαστής του προϊόντος.

6 – Ευθύνη

6.1. Παρόλο που τα προϊόντα μας επιλέγονται προσεκτικά από εμάς, είναι πιθανό, λόγω της φύσης του προϊόντος, ένα προϊόν που αγοράσατε να μην ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες σας. Σε αυτή την περίπτωση, αποποιούμαστε κάθε ευθύνη μας και σας υπενθυμίζουμε ότι φέρετε την πλήρη ευθύνη για τη χρήση των προϊόντων που αγοράσατε από εμάς.

6.2. Ο προμηθευτής δεν ευθύνεται για τυχόν ζημίες που τα αγαθά ή οι υπηρεσίες που παρέχονται ενδέχεται να προκαλέσουν άμεσα στον αγοραστή και στα αγαθά και τους προστηθέντες του ή που ενδέχεται να προκύψουν από τη χρήση των παρεχόμενων προϊόντων, των παρεχόμενων υπηρεσιών και/ή των εργασιών που εκτελούνται από τον προμηθευτή.

6.3. Ο προμηθευτής δεν ευθύνεται επίσης σε καμία περίπτωση για έμμεσες ζημίες, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών απωλειών, όπως, μη εξαντλητικά: κόστος προσωπικού, αυξημένη ευαισθησία σε βλάβες, ζημία φήμης, μειωμένη αξιοπιστία, απώλεια εξοικονόμησης πόρων, διαφυγόντα κέρδη, κόστος διανομής κ.λπ.

6.4. Ο αγοραστής υποχρεούται να αποζημιώσει και να αποζημιώσει τον προμηθευτή για όλες τις ζημίες και τα έξοδα που ενδέχεται να προκύψουν ως άμεση ή έμμεση συνέπεια αξιώσεων ή/και απαιτήσεων τρίτων σε σχέση με τις εν λόγω ζημίες.

6.5. Επιπλέον, ο προμηθευτής δεν ευθύνεται για αξιώσεις που προβάλλονται από τρίτους για λογαριασμό του αγοραστή.

6.6. Ο προμηθευτής καταβάλλει πάντοτε κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών σύμφωνα με τη συμφωνία που έχει συναφθεί όσον αφορά τον χρόνο παράδοσης. Ο προμηθευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για τυχόν ζημίες που μπορεί να προκύψουν από πιθανή καθυστερημένη παράδοση των αγαθών ή υπηρεσιών.

6.7. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ορθή χρήση του προϊόντος, της υπηρεσίας ή του λογισμικού, λαμβάνοντας υπόψη τις προδιαγραφές, την τεκμηρίωση και τις οδηγίες για το αντίστοιχο προϊόν.

6.8. Όλες οι διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα συμφωνία διέπονται από το βελγικό δίκαιο. Για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα συμφωνία, αρμόδιο είναι το Δικαστήριο των Βρυξελλών.

7. Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους όρους πώλησης ή επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]