Είμαστε στη διάθεσή σας!
Ερωτήσεις & απαντήσεις υπηρεσιών
Είμαστε στη διάθεσή σας κάθε μέρα της εβδομάδας για να σας βοηθήσουμε στην αναζήτησή σας για το τέλειο πολυτελές χαλί στην καλύτερη τιμή.
Βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας σχετικά με την υπηρεσία μας στις συχνές ερωτήσεις που ακολουθούν ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω chat, email ή τηλεφώνου αν θέλετε προσωπική βοήθεια κατά τη διάρκεια της επίσκεψής σας.
Παραδόσεις & Επιστροφές
- Δωρεάν παράδοση στην ΕΕ
Προσφέρουμε δωρεάν παράδοση στην ΕΕ για όλες τις παραγγελίες από €90 και πάνω. Για παραδόσεις σε προορισμούς εκτός της ΕΕ, ενδέχεται να χρεωθεί περιορισμένο κόστος αποστολής και η τιμή θα εμφανίζεται στη σελίδα πληρωμής.
- Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 4 έως 7 ημέρες. Για τα πολύ μεγάλα χαλιά με πλάτος από 240 cm και πάνω, η παράδοση μπορεί να διαρκέσει 1 έως 2 ημέρες περισσότερο. Σε περίπτωση που ένα χαλί είναι προσωρινά εξαντλημένο, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας γρήγορα και θα σας δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης μαζί με τις διάφορες επιλογές για το πώς μπορείτε να προχωρήσετε με την παραγγελία σας.
- Ελεύθερη ανταλλαγή
Όταν το χαλί που παραλάβατε δεν ταιριάζει απόλυτα στο εσωτερικό σας, μπορείτε να το ανταλλάξετε εντελώς δωρεάν με ένα άλλο μοντέλο της ίδιας ή υψηλότερης κατηγορίας τιμής. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε το χαλί με το ίδιο μοντέλο σε ένα μέγεθος μικρότερο ή μεγαλύτερο, εάν το μέγεθος δεν ήταν ιδανικό για τον χώρο σας. Κατά περίπτωση, μόνο η πιθανή διαφορά τιμής μεταξύ των χαλιών πρέπει να διευθετηθεί μέσω επιστροφής χρημάτων σε εσάς ή πληρωμής σε εμάς.
- Τιμές Υπηρεσίας Επιστροφής όταν δεν χρησιμοποιείτε την προσφορά μας για Δωρεάν Ανταλλαγή
Εάν θέλετε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την αγορά σας αντί να χρησιμοποιήσετε την προσφορά δωρεάν ανταλλαγής με παραλαβή στο σπίτι, τότε μπορείτε είτε:- Επιστρέψετε το χαλί στη διεύθυνση επιστροφής μας μέσω ενός μεταφορέα που θα κανονίσετε εσείς, οπότε θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία σας, ή
- Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία επιστροφής, οπότε το κόστος επιστροφής αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων που θα σας κάνουμε. Οι διαφορετικές επιλογές και τιμές επιστροφής αναφέρονται παρακάτω.
ΕΠΙΛΟΓΗ 1: Υπηρεσία επιστροφής χωρίς παραλαβή στο σπίτι
Διατίθεται μόνο για χαλιά με μέγιστο πλάτος 170 cm.- Πλάτος κουβέρτας έως 90 cm = €29,00
- Πλάτος κουβέρτας μεταξύ 100 cm – 170 cm = €34,00
ΕΠΙΛΟΓΗ 2: Υπηρεσία επιστροφής με παραλαβή στο σπίτι
Διατίθεται για όλα τα μεγέθη χαλιών.- Πλάτος κουβέρτας έως 90 cm = €34,00
- Πλάτος κουβέρτας μεταξύ 100 cm – 170 cm = €39,00
- Πλάτος κουβέρτας μεταξύ 180 cm – 230 cm = €54,00
- Πλάτος κουβέρτας μεταξύ 240 cm – 290 cm = €129,00
- Επιστροφή χαλιού
Μπορείτε να ανταλλάξετε/επιστρέψετε ένα χαλί έως και 30 ημέρες μετά την παράδοση του χαλιού. Σημειώστε ότι το χαλί πρέπει να διατηρείται σε άριστη και αχρησιμοποίητη κατάσταση. Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 72 ωρών από την παραλαβή του χαλιού σε περίπτωση που το χαλί δεν είναι κατάλληλο για τον εσωτερικό σας χώρο, ώστε να σας βοηθήσουμε με την ανταλλαγή / επιστροφή του χαλιού.
Απλά απαντήστε στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που λάβατε από εμάς και θα επικοινωνήσουμε αμέσως μαζί σας για να κανονίσουμε την αποστολή της επιστροφής. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα χαλιά κατά παραγγελία δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαγούν, εκτός εάν υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα, οπότε θα ανταλλάξουμε το ελαττωματικό χαλί.
- Από πού αποστέλλονται τα χαλιά;
Τα χαλιά μας αποστέλλονται από αποθήκες που βρίσκονται στην ΕΕ, κυρίως από το Βέλγιο.
Οι πελάτες στην ΕΕ απαλλάσσονται από την καταβολή εισαγωγικών δασμών για τα χαλιά που αποστέλλονται από τις αποθήκες μας, οπότε ΔΕΝ υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις εκτός από αυτές που χρεώνονται στη σελίδα πληρωμής.
- Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου?
Θα λάβετε τα στοιχεία παρακολούθησης της παραγγελίας σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (και σε ορισμένες περιπτώσεις μέσω μηνύματος) μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας. Τα στοιχεία παρακολούθησης δεν είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό πελάτη σας, γι’ αυτό παρακολουθείτε τα στοιχεία παρακολούθησης από τον μεταφορέα που θα λάβετε μέσω email.
- Τι συμβαίνει όταν χάσω την παράδοση της παραγγελίας μου?
Όταν χάσετε μια παράδοση από έναν οδηγό της UPS, παρακαλείστε να σημειώσετε ότι ο οδηγός θα προσπαθήσει αυτόματα να παραδώσει το χαλί ξανά την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Θα λάβετε λεπτομέρειες με νέο εκτιμώμενο χρόνο άφιξης μέσω email.
Όταν χάνετε μια παράδοση από έναν οδηγό με διαφορετικό μεταφορέα, τότε ο οδηγός συνήθως αφήνει ένα σημείωμα στο γραμματοκιβώτιό σας με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την απόπειρα παράδοσης και οδηγίες για να προγραμματίσετε μια νέα παράδοση. Ενδέχεται επίσης να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης ή σε περίπτωση που ο οδηγός αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον εντοπισμό της διεύθυνσης παράδοσης.
Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email απαντώντας στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που λάβατε μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας σε εμάς σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε προβλήματα με την παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα.
Τιμές, εκπτώσεις & πληρωμές
- Πώς λειτουργεί η Εγγύηση Καλύτερης Τιμής?
Απλά στείλτε μας τον σύνδεσμο για την καλύτερη online προσφορά που βρήκατε, ξεκινώντας μια συνομιλία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή στέλνοντάς μας ένα email. Επιβεβαιώστε το μέγεθος που σας ενδιαφέρει και εμείς θα ελέγξουμε γρήγορα την προσφορά και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με έναν κωδικό έκπτωσης που θα σας επιτρέψει να αγοράσετε το χαλί με επιπλέον έκπτωση €25 επί της καλύτερης τιμής που βρήκατε. Η προσφορά αυτή ισχύει για τις προσφορές που βρέθηκαν για πανομοιότυπα, καινούργια χαλιά που προσφέρονται online, με εξαίρεση τα χαλιά που προσφέρονται ως προϊόντα εκκαθάρισης αποθεμάτων με έκπτωση από 40% και πάνω στη συνιστώμενη τιμή λιανικής πώλησης της μάρκας.
- Προσφέρετε εμπορικές εκπτώσεις B2B?
Προσφέρουμε πράγματι εμπορική έκπτωση σε αρχιτέκτονες, επαγγελματίες εσωτερικών χώρων και ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής πώλησης.
Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή συνομιλίας και θα σας δώσουμε έναν μόνιμο κωδικό κουπονιού εμπορικής έκπτωσης, τον οποίο θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε μόνιμα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
- Ποιες μεθόδους πληρωμής προσφέρετε?
Μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής που εμφανίζονται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα καθώς και στη σελίδα πληρωμής.
- Μπορώ να πληρώσω με ασφάλεια στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα?
Απολύτως, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύεται με ψηφιακό πιστοποιητικό SSL που πιστοποιεί την ταυτότητα ενός ιστότοπου και στη συνέχεια κρυπτογραφεί τις πληροφορίες που αποστέλλονται από τον ιστότοπο στον διακομιστή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ασφαλείας SSL. Λέει στους χρήστες ότι είστε αυτός που λέτε ότι είστε και ότι ο εκδότης έχει επαληθεύσει ότι αυτό είναι αληθινό. Μπορείτε να επαληθεύσετε αυτό το πιστοποιητικό στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησής σας, όπου θα βρείτε ένα σύμβολο λουκέτου ακριβώς πριν από τη διεύθυνση του ιστότοπού μας.
Οι ίδιες οι ηλεκτρονικές πληρωμές υποβάλλονται σε ασφαλή επεξεργασία από την Stripe.com, μία από τις 3 μεγαλύτερες εταιρείες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληρωμών στον κόσμο.
Επιλέγοντας το τέλειο μοντέλο και μέγεθος χαλιού
- Πώς μπορώ να επιλέξω το τέλειο μέγεθος χαλιού για το χώρο μου?
Δημιουργήσαμε έναν οδηγό αγοράς χαλιών για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το τέλειο μέγεθος χαλιού για το χώρο σας. Για να σας βοηθήσετε περαιτέρω στην επιλογή του τέλειου μεγέθους για το δωμάτιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφημερίδες ή σεντόνια για να καλύψετε την περιοχή του δαπέδου όπου θέλετε να τοποθετήσετε ένα νέο χαλί.
Μπορείτε επίσης να μας στείλετε μερικές φωτογραφίες του χώρου σας μέσω email για περαιτέρω βοήθεια στην επιλογή του τέλειου μοντέλου ή μεγέθους.
- Έχετε δείγμα υπηρεσίας?
Διαθέτουμε πράγματι υπηρεσία δειγματοληψίας και μπορούμε να προσφέρουμε δείγματα για τα περισσότερα από τα πολυτελή χαλιά της προσφοράς μας. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email αν θέλετε να λάβετε έως και τρία δείγματα για να αξιολογήσετε το χρώμα και την ποιότητα πριν προβείτε σε αγορά. Παρακαλούμε αναφέρετε το μοντέλο (τα μοντέλα) που σας ενδιαφέρουν και το μέγεθος (τα μεγέθη) του χαλιού (των χαλιών) που σκέφτεστε να αγοράσετε.
- Πώς μπορώ να ελέγξω αν ένα χαλί είναι κατάλληλο για χρήση με ενδοδαπέδια θέρμανση?
Το κατά πόσον ένα χαλί είναι συμβατό για χρήση με θέρμανση δαπέδου αναφέρεται για τα περισσότερα χαλιά στο κάτω μέρος κάθε σελίδας προϊόντος κάτω από την καρτέλα με δυνατότητα κλικ στο κουμπί ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. Εάν οι πληροφορίες αυτές δεν αναγράφονται σε αυτή την καρτέλα και θέλετε να τις επαληθεύσετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Μπορώ να παραγγείλω ένα χαλί σε προσαρμοσμένο μέγεθος;
Ένας περιορισμένος αριθμός εμπορικών σημάτων προσφέρει κατασκευή προσαρμοσμένων μεγεθών. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω συνομιλίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αν ψάχνετε για ένα χαλί κατά παραγγελία, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε αν αυτό είναι εφικτό και ποιος θα είναι ο χρόνος παράδοσης και η τιμή.
Συντήρηση & καθαρισμός
- Τακτική συντήρηση: Καθαρισμός με ηλεκτρική σκούπα
Είναι σημαντικό για τη διάρκεια ζωής του χαλιού σας να καθαρίζετε με ηλεκτρική σκούπα το χαλί σας από την ημέρα αγοράς του περίπου μία φορά την εβδομάδα. Κάντε το κατά προτίμηση με ηλεκτρική ηλεκτρική σκούπα με βούρτσα. Μια ηλεκτρική σκούπα με βούρτσα απομακρύνει τη σκόνη και τη βρωμιά πιο αποτελεσματικά από μια ηλεκτρική σκούπα εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενο εργαλείο δαπέδου. Εξασφαλίζει το βούρτσισμα των πόλων του χαλιού και ως αποτέλεσμα η αρχική εμφάνιση παραμένει πολύ περισσότερο. Ελέγχετε τουλάχιστον κάθε μήνα αν το φίλτρο σκόνης πρέπει να καθαριστεί ή να αντικατασταθεί.
- Προσωρινή συντήρηση από τον εαυτό σας
Αν το χαλί σας είναι εύκολο να το μαζέψετε, τινάξτε το πρώτα έξω, στη συνέχεια βάλτε το πάνω από ένα σχοινί για ρούχα και χτυπήστε το, κατά προτίμηση στο πίσω μέρος του χαλιού. Στη συνέχεια, πάρτε το χαλί μέσα και σκουπίστε το με ηλεκτρική σκούπα. Λάβετε υπόψη ότι όταν προσπαθείτε να καθαρίσετε ένα μεγάλο, βαρύ χαλί, θα χρειαστείτε ένα ισχυρότερο σύστημα ανάρτησης από ένα σχοινί ρούχων για να κρεμάσετε το χαλί.
Μπορείτε να καθαρίσετε το χαλί σας μόνοι σας με το χέρι με τον James.eu και μια πετσέτα πετσετέ. Εάν περιποιείστε το χαλί σας τακτικά & σωστά με το James από την ημέρα αγοράς, το χαλί σας θα παραμείνει όμορφο & φρέσκο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθώς το James προσφέρει προϊόντα καθαρισμού επιφανειών που καθαρίζουν τις κορυφές των νημάτων.
Συμβουλή 1: Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει πολύ προσεκτικά τις οδηγίες που παρέχονται με τα προϊόντα καθαρισμού της James.
Συμβουλή 2: Εάν είναι δυνατόν, γυρίστε συχνά το χαλί κατά 90° ή 180° μοίρες μετά την ενδιάμεση συντήρηση από εσάς.
- Ενδιάμεση συντήρηση από επαγγελματία καθαριστή χαλιών
Ο τάπητας είναι επιλέξιμος για ενδιάμεσο καθαρισμό όταν η δημιουργία διαδρόμων από την τοπική ρύπανση γίνεται τόσο αισθητή ώστε ο καθαρισμός με ηλεκτρική σκούπα δεν δίνει πλέον ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Εάν δεν μπορείτε ή δεν επιθυμείτε να καθαρίσετε το χαλί σας χειροκίνητα με προϊόντα καθαρισμού από τον James, το χαλί μπορεί να καθαριστεί από μια τοπική επαγγελματική εταιρεία καθαρισμού, όπου θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει την κατάλληλη μέθοδο καθαρισμού για τον τύπο του χαλιού σας.
- Αφαίρεση λεκέδων
Οι λεκέδες πρέπει να αντιμετωπίζονται κατά προτίμηση αμέσως. Βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείτε ποτέ σαπούνι όταν προσπαθείτε να αφαιρέσετε λεκέδες από το χαλί σας!
Για φρέσκους λεκέδες, βρέξτε αμέσως ένα βαμβακερό πανί με κρύο νερό, στη συνέχεια στύψτε το πανί στο νεροχύτη και τοποθετήστε το υγρό πανί πάνω στο λεκέ. Αφήστε το πανί πάνω στη λεκιασμένη περιοχή μέχρι να στεγνώσει. Μην ταμπονάρετε ή τρίβετε, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει μόνιμη ζημιά στο χαλί.
Για επίμονους λεκέδες, συμβουλευτείτε τις συμβουλές & τα προϊόντα καθαρισμού της James.eu, μιας ολλανδικής εταιρείας που ειδικεύεται σε λύσεις καθαρισμού χαλιών και δαπέδων και προσφέρει περίπου 1400 διαφορετικές λύσεις για λεκέδες.
Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με την καλύτερη αντιμετώπιση ενός λεκέ, μην προβείτε σε καμία απολύτως ενέργεια και αφήστε τον λεκέ να στεγνώσει. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της James, στείλτε email στο [email protected] ή καλέστε τη γραμμή υποστήριξης της James στο +31 77 327 80 00 για αξιόπιστες συμβουλές.
- Πρόληψη λεκέδων & αποθήκευση
Για να αποφύγετε τους λεκέδες και να εξασφαλίσετε τη μακροζωία του χαλιού σας, συνιστούμε να τοποθετείτε τα χαλιά μπροστά από το σπίτι σας για να αποτρέψετε την είσοδο της βρωμιάς στο σπίτι σας.
Σε περίπτωση που το δάπεδο στο σπίτι σας είναι εν μέρει χαλί, εν μέρει σκληρό δάπεδο (ξύλο, πέτρες, φυσικές πέτρες), παρακαλούμε δώστε προσοχή στα εξής: Όταν έχετε καθαρίσει το σκληρό δάπεδο με σαπούνι, ξεπλύνετε το προσεκτικά με καθαρό νερό. Τα αποξηραμένα υπολείμματα σαπουνιού από ένα σκληρό δάπεδο μπορούν να μεταφερθούν στο χαλί μέσω των σόλων των παπουτσιών. Αυτά τα κολλώδη υπολείμματα σαπουνιού προκαλούν ταχύτερη ρύπανση του χαλιού.
Μετά τον καθαρισμό του δαπέδου, βεβαιωθείτε επίσης ότι όλα τα προϊόντα καθαρισμού και το νερό κάτω από το χαλί έχουν στεγνώσει εντελώς. Τυχόν εναπομείναντα υγρά ή υπολείμματα μπορεί να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της μπροστινής ή της πίσω πλευράς του χαλιού και να προκαλέσουν ζημιά στο δάπεδό σας.
Σημειώστε ότι ούτε εμείς ούτε ο κατασκευαστής μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για πιθανές ζημιές στο δάπεδο. Για να βεβαιωθείτε ότι το δάπεδό σας είναι προστατευμένο, χρησιμοποιήστε πιστοποιημένο υπόστρωμα και ακολουθήστε τις ίδιες παραπάνω συμβουλές.
Για να αποθηκεύσετε το χαλί σας, να το τυλίγετε πάντα με την επάνω πλευρά προς τα έξω και να το τυλίγετε σε ένα καθαρό πανί για βέλτιστη προστασία. ΜΗ διπλώνετε ή αποθηκεύετε το χαλί σας σε μια σφιχτή πλαστική σακούλα.
Προστασία Αγοράς Πελατών & Εγγυήσεις
- Εγγύηση κατασκευαστή
Λάβατε ένα χαλί με κατασκευαστικό σφάλμα που δεν έγινε αντιληπτό κατά τους ελέγχους ποιότητας ή υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα με το χαλί, όπως σημαντική διαφορά στο χρώμα του χαλιού σε σχέση με τις φωτογραφίες του κατασκευαστή που έχουμε δημοσιεύσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα;
Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια περιγραφή του προβλήματος και μερικές φωτογραφίες σε μια τέτοια περίπτωση, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να εξετάσουμε και να επιλύσουμε άμεσα την ατυχή κατάσταση.
- Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα
Έχετε παραλάβει ένα χαλί που καταστράφηκε κατά τη μεταφορά ή που έχει κατασκευαστικό σφάλμα το οποίο δεν έγινε αντιληπτό κατά τους ελέγχους ποιότητας του κατασκευαστή; Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email με μια περιγραφή του προβλήματος και μερικές φωτογραφίες σε μια τέτοια περίπτωση, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να διερευνηθεί και να επιλυθεί άμεσα η ατυχής κατάσταση.
Παρακαλούμε φροντίστε να ελέγξετε το δέμα για πιθανή ζημιά που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά κατά τη στιγμή της παράδοσης στη διεύθυνση παράδοσής σας και ζητήστε από τον οδηγό να αναφέρει τη ζημιά σε υπογεγραμμένο αντίγραφο του δελτίου αποστολής, του οποίου θα πρέπει να λάβετε αντίγραφο. Με τον τρόπο αυτό θα αποτραπεί ότι ο οδηγός αναφέρει στο σύστημα ότι το δέμα παραλήφθηκε από εσάς σε καλή κατάσταση.
- Ανεκτές διαφορές στο μέγεθος και το σχήμα
Παρόλο που οι κατασκευαστές χαλιών κάνουν ό,τι μπορούν για να υφαίνουν τα χαλιά τους με τις ακριβείς διαστάσεις που αναγράφονται στους καταλόγους τους, μπορεί να υπάρχει περιορισμένη διαφορά στις διαστάσεις του χαλιού που παραλαμβάνετε. Αυτό οφείλεται στη φύση των υφασμάτων, τα οποία μπορούν να διαστέλλονται ή να συρρικνώνονται υπό την επίδραση της θερμοκρασίας και της υγρασίας, καθώς και στο χειροποίητο φινίρισμα ορισμένων χαλιών, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μικρές ατέλειες στις πλευρές.
Η ανεκτή διαφορά στο μέγεθος του χαλιού κυμαίνεται μεταξύ 2,5% και 5% για τις μάρκες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Σε περίπτωση που η διαφορά είναι πολύ σημαντική και πολύ ορατή, απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email με μια περιγραφή της διαφοράς συνοδευόμενη από μερικές φωτογραφίες, ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε το πρόβλημα και να βοηθήσουμε να επιλυθεί μια τέτοια κατάσταση.
- Διαφορές χρωμάτων
Οι φωτογραφίες των προϊόντων που μας παρέχουν οι διάφορες μάρκες χαλιών με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι πολύ υψηλής ποιότητας και στις περισσότερες περιπτώσεις εξαιρετικά αξιόπιστες. Χάρη στη ρύθμιση του φωτισμού στα φωτογραφικά στούντιο και στους εσωτερικούς χώρους όπου φωτογραφίζονται τα χαλιά, τα χαλιά φαίνονται κυρίως όπως θα περιμένατε να φαίνονται στο κανονικό φως της ημέρας. Ωστόσο, λόγω των διαφορών στα χρώματα, τη φωτεινότητα και την αντίθεση στις πολλές διαφορετικές ψηφιακές οθόνες από κινητές συσκευές και επιτραπέζιους υπολογιστές που κυκλοφορούν στην αγορά, ενδέχεται να διαπιστώσετε ότι τα χρώματα ή ο χρωματικός τόνος του χαλιού που παραλαμβάνετε είναι κάπως διαφορετικοί από τους αναμενόμενους. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να αξιολογήσετε τις φωτογραφίες του προϊόντος σε δύο διαφορετικές οθόνες/συσκευές, αν είναι δυνατόν, ώστε να μπορείτε να επαληθεύσετε αν τα χρώματα φαίνονται ίδια ή παρόμοια και στις δύο συσκευές, οπότε μπορείτε να συμπεράνετε ότι πιθανότατα βλέπετε τα χρώματα σε ρεαλιστικούς χρωματικούς τόνους.
Συνιστούμε επίσης να αξιολογήσετε όλες τις παρεχόμενες φωτογραφίες για ένα συγκεκριμένο χαλί και όχι μόνο την πρώτη φωτογραφία στη γκαλερί των προϊόντων μας, η οποία δείχνει το χαλί σε ολομέτωπη λήψη. Οι πρόσθετες φωτογραφίες διάθεσης δείχνουν το χαλί υπό διαφορετικές γωνίες & φωτισμό, οι οποίες θα σας επιτρέψουν να δείτε πώς το χρώμα (ή τα χρώματα) του χαλιού μπορεί να αλλάξει (ή να αλλάξει) σε διαφορετικές ρυθμίσεις.
Στη σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα χαλί με σημαντικές χρωματικές διαφορές, απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email με μια περιγραφή της ασυμφωνίας συνοδευόμενη από μερικές φωτογραφίες, ώστε να μπορέσουμε να το αξιολογήσουμε και να βοηθήσουμε να επιλυθεί μια τέτοια κατάσταση.
- Κύματα & χνούδι
Όταν ένα χαλί επίπεδης ύφανσης (όπως τα χαλιά επίπεδης ύφανσης της Louis De Poortere) είναι καινούργιο και έχει μόλις ξετυλιχτεί από τη συσκευασία του, στην οποία μπορεί να έχει περάσει αρκετές εβδομάδες ή μήνες, είναι απολύτως φυσιολογικό να μην είναι αμέσως εντελώς επίπεδο κατά την τοποθέτησή του στο δωμάτιό σας. Ενδέχεται να διαπιστώσετε ότι σχηματίζονται και κάποια κύματα στο χαλί, αφού το χαλί έχει εγκατασταθεί πρόσφατα. Παρακαλούμε αφήστε το χαλί να εγκατασταθεί και να εγκλιματιστεί στο νέο του σπίτι και θα βρείτε το νέο σας χαλί να δείχνει τέλειο μέσα στις επόμενες δύο ημέρες ή ενδεχομένως μετά από δύο έως τρεις εβδομάδες.
Εάν έχετε αγοράσει ένα χειροποίητο, μάλλινο χαλί, λάβετε υπόψη σας ότι το νέο σας χαλί μπορεί να χρειαστεί μερικές φορές να το καθαρίσετε με ηλεκτρική σκούπα πριν σταματήσει να χνουδιάζει το μαλλί τις πρώτες εβδομάδες.
Περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ ?
Ναι, ο ΦΠΑ περιλαμβάνεται στα προϊόντα που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα όταν επιλέγετε διεύθυνση παράδοσης στην ΕΕ. Συνεπώς, ΔΕΝ θα χρεωθείτε με πρόσθετο ΦΠΑ ή εισαγωγικούς δασμούς εάν κάνετε μια παραγγελία για ένα χαλί που αποστέλλεται από τις αποθήκες μας στην ΕΕ, εκτός εάν επιλέξετε διεύθυνση παράδοσης στην Ελβετία, τη Νορβηγία ή σε άλλη χώρα εκτός ΕΕ.
Θα πληρώσω δασμούς για χαλιά από την ΕΕ ?
Εάν κάνετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιλέξετε μια διεύθυνση παράδοσης στην ΕΕ, τότε δεν πληρώνετε εισαγωγικούς δασμούς για τα χαλιά που αποστέλλονται από τις αποθήκες μας, οπότε ΔΕΝ υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις εκτός από αυτές που χρεώνονται στη σελίδα πληρωμής.
Μόνο οι πελάτες από άλλες χώρες εκτός ΕΕ, όπως η Ελβετία και η Νορβηγία, χρεώνονται με εισαγωγικούς δασμούς, οι οποίοι διαφέρουν ανά χώρα. Οι πελάτες στην Ελβετία, για παράδειγμα, χρεώνονται με εισαγωγικούς δασμούς 7,7%, οι οποίοι καταβάλλονται online μέσω της εταιρείας μεταφοράς. Οι πελάτες στην Ελβετία δεν επιβαρύνονται με ΦΠΑ όταν επιλέγεται διεύθυνση παράδοσης στην Ελβετία, αλλά αντίθετα χρεώνονται με ελβετικό ΦΠΑ για παραγγελίες άνω των 300 ελβετικών φράγκων.